In Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu In Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

In Chiang Mai

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

06 September 2007 | Thailand, Chiang Mai

Hier ben ik al terug, niet dat ik perse snel iets alweer van het thuisfront wou horen maar vooral omdat ik vandaag serieuze fototoestelproblemen gekend heb. Plots wou dat ding niets meer doen waardoor we niet veel fotos hebben kunnen nemen. Blijkt het gelukkig aan het kaartje van Stefaan te liggen en werkt mijn toestel nog perfect met mijn eigen kaartjes. Omdat die kaartjes vol stonden moest ik die dringend legen want morgen gaan we een prachtige daguitstap gaan doen en dan moeten we heel veel fotos kunnen nemen natuurlijk. Niet dat dit alles interessant is maar goed.

We zijn gisterenavond dus in Bangkok vertrokken richting Chiang Mai. Op de bus was het veel te koud waardoor ik niet kon slapen en vanmorgen het vrij zwaar was. Toch hebben we met zen allen brommertjes gehuurd om naar Do Sang te gaan en Doi Suthep. Do Sang leek in mijn reisboek heel speciaal maar tzijn gewoon allemaal winkeltjes. Wel erg leuke dingen kunnen kopen, ook voor u Hilde... Heb iets typisch voor u gevonden haha... Wat zou dat kunnen zijn? Heb hier ook supergoedkoop een gezelschapspel kunnen koen waarmee ik dus supercontent ben. Joepiejalele. In de wat vandaag hebben we ons ook laten zegenen door een monnik. Als vrouw kregen we dan een bandje van een andere persoon omgeknoopt omdat monikken vrouwen niet mogen aanraken. Het is vooor veel geluk. Heel erg speciaal... Veel meer heb ik dus niet te vertellen maar zo zijn jullie terug ff mee.

Groetjes

  • 06 September 2007 - 17:46

    Wilde Hilde:

    spijtig van de foto's!!
    spelletje moeten we dan spelen als ge terug zijt als we deze winter ingesneeuwd zijn é!! en ik gok op een boek met prentjes ;-) groetjes aan de rest daar X

  • 06 September 2007 - 18:58

    Ma En Pa:

    we zullen het navragen voor de fotos amuseer jullie verder en geniet van jullie vakantie

  • 07 September 2007 - 13:13

    Andere En Pa:

    Veel winkels,leuk om alles eens te bekijken en te kopen, maar ....slecht voor de kilo's bagage bij terugkomst

  • 08 September 2007 - 08:03

    Tim Sp:

    Heb ook eens problemen gehad met kaart van fototoestel. Bij mij hebben ze toch heel wat fot's van die kaart kunnen recupereren dus daar zou ik mij niet al teveel zorgen in maken!

    Vandag is het hier wel vrij koud maar de zon schijnt toch dus hoop ik om toch iets te doen deze namidag.

    Groeten tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 30561

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: