Terug in Bangkok maar niet voor lang. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Terug in Bangkok maar niet voor lang. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Terug in Bangkok maar niet voor lang.

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

05 September 2007 | Thailand, Bangkok

Hieperdehoi
Het laatste wat jullie van ons vernomen hebben was vanuit Koh Phi Phi. Ondertussen hebben we al weer heel wat dingen bij uitgestoken. Vier dagen terug reisden we af naar Phuket. De zee was verschrikkelijk wild met alle zeeziekegevolgen vandien. Bovendien regende het die dag. We konden dus niet veel doen MAAR we hadden een prachtige superdeluxe kamer met bad met warm water en tv. Dus wat hebben wij gedaan? Badje gepakt, was gedaan, gerelaxed en jawel naar een film gekeken. Goed alternatief voor een regendag. De volgende dag zijn we Phuket met de brommer gaan verkennen. Heel erg mooie dingen gezien maar jammergenoeg is het eiland al wat verkommerd door het vele toerisme. Aan de waterval waar we naar toe gingen heb ik tot in mijn enkels in de modder gestaan... VIES. Daarnaast zijn we ook nog een uur verloren gereden. Phuketstad is gewoon een wirwar van straatjes. Uiteindelijk zijn we nog aan een of andere kaap geraakt met een prachtige zonsondergang... prachtig... Die avond waren we echt uitgeteld maar de dag was super geweest. We sliepen trouwens in Patong, het tweede Pattaya van Thailand. Ik vond het verschrikkelijk. Het loopt er vol met oude meten en peten (niet dat ik iets tegen oude mensen heb hoor) maar die lopen dan te zagen over de backpackers (wij dus) terwijl zij de streek naar de vaantjes helpen... Phuket was dus gewoon TE. Te veel winkels, te veel bars, te veel verkopers die je echt lastig vallen en te veel hoeren. Jammer want het eiland is dus eigenlijk best mooi. Gisteren vlogen we dan terug van Phukent naar Bangkok. Jammergenoeg met vertraging waardoor we iets later dan Tom en Muriel in Bangkok waren. I.p.v. wij hen op te wachten waren zij ons aan het opwachten. Vandaag zijn we naar het nationaal museum geweest waar heel erg mooie dingen te zien zijn. Vanavond vertrekken we naar Chiang Mai en zo zien we wel weer waar dit avontuur ons brengt. Tot de volgende!

• 05 September 2007 - 08:24

Wilde Hilde:

supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer! dag tompie en muriellie !! veel plezier!!! hakuna matata!!!!

• 05 September 2007 - 08:39

Zus:

super allemaal. Amuseer jullie met Tom en Muriel en geniet ervan.
    Doei

• 05 September 2007 - 12:11

Ma En Pa :

hopelijkt lukt het deze keer.Amuseer jullie met Tom enMuriel.Jullie zittern in de helft dus profiteer er van.

• 05 September 2007 - 15:51

Andere Ma En Pa:

Profiteer maar van de heerlijke natuur en de zon, want hier krijgen we de zon niet te zien.
    Tom en Muriel hopelijk valt voor jullie ook alles mee