Liefde is... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Liefde is... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Liefde is...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

25 September 2007 | Thailand, Bangkok

... samen zeeziek zijn! Voor de 100ste keer hebben we dit in Thailand samen mogen beleven. Vandaag zoals aangekondigd een boottripje gemaakt maar wegens de erg ruwe zee met veel te hoge golven lagen zowel Stefaan als ik geveld op de boot. Gelukkig werd de zee rustiger na een uurtje en een half varen en hadden we toch nog iets aan onze dag. Het snorkelen was leuk maar al die mooie vissen zien wordt al wat standaard dat het niet meer zo bijzonder is. Grappig hoor, de eerste keer dat je zo iets ziet heb je iets van wow en nu doet het ons bjna niks meer. Toch kozen we er niet voor om te gaan duiken omdat veel duikcentra hier toe zijn en de boten die gaan duiken overvol zitten. Toch was het een leuk dagje. Niet veel zon maar daar waren Stefaan en ik zeer gelukkig mee. Gisteren hadden we namelijk een rustdagje in de zon gepland met alle gevolgen van dien. We zijn alle 2 enorm verbrand. Stefaan nog veel meer dan ik en ik heb al zo een pijn! Ocharme Stefaan...

Voor de rest niet veel te melden. Morgen verlaten we Koh Chang om normaal naar Koh Samet te gaan. Een ander nationaal park. Laat ons hopen dat het weer nog enkele dagen goed blijft. Binnenkort wordt ook hier het laatste berichtje geplaatst. Dedju zeg, binnen een week ben ik al terug aan het werk.

Gegroet

• 25 September 2007 - 16:36

Ma En Pa:

Amai, het zal inderdaad wel pijnlijk zijn, maar troost jullie hier in België zullen jullie niet meer verbranden de eerste maanden.Geniet er nog van en tot binnenkort

• 25 September 2007 - 17:58

Andere Ma En Pa:

je moet ook wat kunnen afzien he,hier zal je er geen last van hebben de komende maanden want de winter staat voor de deur,en voor u lieselot wij trekken er binnen 4 weken een weekje opuit naar onze vertrouwde stek,ra ra waar zou dat kunnen zijn?Zo tot binnen kort

• 25 September 2007 - 18:53

Maarten De Vos:

Oesje het einde begint precies te naderen.
    Geniet er ginder nog van, hier is het weer echt gene vette ze.

Groentjes
    Maarten

• 25 September 2007 - 19:34

Paul Alix:

Inderdaad,ge moet een beetje afzien om hier in Belgie honderd procent te kunnen genieten van de arbeidsvreugde.Maak er nog een plezante week van,dat doen wij hier ook.
    Groetjes van Kris en Paul