Here we go again... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Here we go again... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Here we go again...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

15 Januari 2007 | België, Tielt

Hier zijn we dan weer... het duurde een enorm lange tijd maar goed... na terug volledig ondergedompeld te zijn in de drukte van het Belgische leven begonnen we langzaam aan terug te denken aan wat we deze zomer zouden gaan doen... Snel is de beslissing terug gevallen op Thailand :-)

We hebben er vorig jaar zo van genoten dat we nog eens terug willen. Vandaag dan ook onze ticketjes gaan boeken bij de vroegboekactie van Joker! (Http://www.joker.be) We reizen op 14 augustus richting Bangkok en keren 1 oktober trug richting België. Daarna begint voor mij het echte leven, werken... wat zien we daar naar uit! Maar goed volgens mij zal het toch nooit helemaal uit mij gaan, die reiskriebels!

Snel meer.
Dikke kus