Terug thuis... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Terug thuis... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Terug thuis...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

13 September 2006 | België, Tielt

Na een maandje genieten van het leven zijn we nu terug thuis. Het weer is ok dus dat is leuk, hopelijk blijft het nog ff zo. Maandag moet ik al terug naar school, dat is net iets minder maar goed we hebben wel een maand een superleven gehad. We hebben leuke mensen ontmoet en we hebben samen heel wat beleefd waarvan het duiken toch één van de absolute hoogtepunten was.

Toen we 11 september 's avonds naar de luchthaven vertrokken zagen we alles goed zitten tot we inscheepten... We kregen te horen dat er een vertraging was van 4 uur. Gevolg was dat we onze vlucht in Londen zouden missen. Nu ja geen probleem, we werden op de volgende vlucht gezet. Om 10 uur local time kwamen we aan in Londen. Net nog tijd genoeg voor de vlucht naar Brussel maar dat was zonder de strenge veiligheidsmaatregels voor handbagage gerekend. We moesten bijna al onze handbagage inschepen waardoor we onze vlucht misten. Ok dan maar de volgende vlucht... die haalden we en om kwart voor drie zetten we terug voet op Belgische bodem. Bij het oppikken van de bagage bleek er weer iets verloren te zijn... Ongelooflijk. Nog ff gaan melden en dan naar huis. Enkele uren later kregen we wel telefoon dat de bagage was terug gevonden gisterenavond rond 10 uur werd die al thuis afgeleverd. Eind goed al goed maar vlieg niet over Londen heathrow want daar zijn ze gek.

Dit is het einde van ons avontuur. Het is te snel gegaan en ik wou dat ik er nog altijd was.

Tot de volgende verre reis...