De laatste momenten in Thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu De laatste momenten in Thailand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

De laatste momenten in Thailand...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

11 September 2006 | Thailand, Bangkok

Na een verschrikkelijke reis zijn we gisterenmorgen aankomen om half zes in Bangkok. Ik was meer dan een wrak maar na een groot uurtje te hebben geslapen sprongen we binnen bij de kledingsmaker. Daar hebben we wat dingen op maat laten maken. Ik een winterjas dus ik kom naar huis met een winterjas aan... Deze middag zijn we inkopen gaan doen in de weekendmarket en daar hebben we ons vrij goed laten gaan maar toch nog binnen de sporen. Vanavond dan nog is de koh san road afgelopen en wat dingen gekocht en morgen waarschijnlijk de allerlaatste inkopen doen. Hopelijk blijven we door al die inkopen wel binnen ons gewicht en dat zou wel eens moeilijk kunnen worden. Het worden nog spannende momenten. Affain ik laat alvast heel veel dingen hier dus dat is goed maar we zullen zien wat het geeft aangezien we niet echt goed op de hoogte zijn van de toegelaten handbagage naar Londen. Onze vlucht konden we ook niet bevestigen want we raakten nergens binnen bij Qantas maar op de site stond dat dit niet nodig was dus laat ons hopen dat we mee mogen... anders hebben we wel even dikke pech!!!

Wanneer jullie ons terug horen zijn we al in Belgie. Groetjes en bedankt voor de leuke mailtjes en reacties. Tot snel

• 11 September 2006 - 12:12

Bob:

hi, leuk om jullie verhalen te lezen. ik krijg ook weer heimwee naar het mooie thailand. geniet nog van de laatste uurtjes thailand en dan op naar het nu warme belgie. btw, er is vandaag blijkbaar een belg doodgeschoten op kho Phi Phi. gelukkig da jullie helemaal terug naar belgie komen. de leute nog.
    Bob