Onze laatste eilandbestemming... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Onze laatste eilandbestemming... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Onze laatste eilandbestemming...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

04 September 2006 | Thailand, Bangkok

Na een wel heel lange tocht aangekomen op onze laatste eilandbestemming. Gisteren vertrokken we met enige vertraging in Koh Lanta. We reden met een luxe mini bus meer maar wij waren wel de enige vreemdelingen. Er was een klein kind mee en die piekte gewoon ons water!!! Niet leuk want ik voelde me erg ongezond en Stefaan had toch ook enige maagproblemen. Uiteindelijk na een veel te lange rit kwamen we aan in Krabi maar niet op de plaats waar we verwachten, namelijk waar alle touristen zijn. We werden afgezet aan het lokale busstation en van daar moesten we de bus naar Surthani nemen. Opnieuw waren we bijna de enigen die daar als Westerling op de bus zaten. Na heel lang rijden begonnen we ons toch wat zorgen te maken. Uiteindelijk in spoed van de bus gegaan en stonden we uiteindelijk binnen de 5 min. aan de boot. Nog even lekker Italiaans gaan eten en dan de boot op. Het was een boot met allemaal matrasjes naast elkaar en daar kon je op slapen.

Om 11 uur vertrok de boot en ik had toch maar een klein hartje. Ik hou niet zo van varen. Uiteindelijk toch de slaap kunnen vaten na een motilium, net zoals stefaan, want onze magen waren echt niet ok. Tegen de volgende morgen half zes kwamen we dan eindelijk aan. Sebiet op een busje en we werden op een meter van ons hotel afgezet. Wij naar binnen, sleuteltje gekregen van de kamer, naar de kamer, even de mooie kamer bewonderd en dan bedje in... Ronken voor dood!!!

Vandaag even het eiland verkend. En dan een hele middag aan het zwembad gelegen. Leuk hoor zo een zwembadje op 5 meter van je kamer.

Het eiland is erg leuk. Wat trotter zegt is waar, het is erg touristisch maar iedereen is hier toch voor dezelfde reden... feesten. De sfeer vind ik dus wel behoorlijk relaxed. Je hebt hier prachtige winkels en ja mama en papa ik denk dat ik mij hier toch even ga laten gaan hoor. Duurder dan anders maar de kwaliteit is ook beter en dat kan ook tellen.


Nog enkele feiten:
* Onze lichamelijke toestand is nu terug ok
* Ik heb hier echt iedere dag een bad hair day... Ongelooflijk. Ik haat mijn haar. Niets helpt.
* Vermageren doe ik toch niet hier want ik eet hier erg lekker. Dat wordt dus een probleem...
* Ik ben al lekker bruin maar net als stefaan heb ik het vervellingsprobleem. Zelfs als ik niet verbrand ben... Wij smeren hier dus tegen de sterren op en gaan straks een derde pul after sun kopen.
* Het weer is nog steeds zalig. Hier op koh phangan is het nog warmer en zonniger.
* Ons hotel is echt luxe en heel erg mooi... een zeer goede keuze en ideaal want heel dicht tegen het feestgebeuren maar toch ver genoeg om geen last van het lawaai te hebben.
* Belgen komen we hier niet zo vaak tegen. Maar alle mensen die we tegen komen zijn wel leuk. Buiten de Israelies daar houden wij niet van. Er zijn er hier heel van dat soortje en ze zijn niet vriendelijk. Bah.


Fotokes zijn opnieuw te vinden op mijn site. We willen jullie echt niet jaloers maken maar ja de fotokes spreken voor zich. DIT IS HET LEVEN. http://nijn1985.spaces.live.com/

Vele groetjes van de nog 7-8 dagen verwijderde belgen van thuis.

  • 04 September 2006 - 14:11

    Wilde Hilde:

    ENJOY!! That is all that is need to be said! haha!! goed dat jullie in een stuk aangekomen zijn!! maak er maar een knalfeestje van!!

    xxxxxxxxxxx

  • 04 September 2006 - 14:35

    Peter, Carine En Sara:

    Hey Lies en Stefaan, merci voor de kaartjes en tevens ook van Mimy. Ze vond het enorm tof dat ze een kaartje van jullie kreeg. veel groetjes,

  • 04 September 2006 - 14:39

    Ma En Pa:

    laat jullie nog maar eens gaan voor de laatste dagen.Waneer je in Bangkok toekomt vergeet de terugvlucht niet te bevestigen.doei

  • 05 September 2006 - 10:02

    Zus:

    hello,
    kaartje goed ontvangen hoor. Vergeet mij niet hé daar in die 2 shopdagen in bangkok. Tot dinsdag.
    Doei
    je zus

  • 05 September 2006 - 11:21

    Lieselot:

    We proberen tijdens onze shopdagen niemand te vergeten maar dat is echt niet makkelijk!!!

  • 05 September 2006 - 19:52

    Andere Ma En Pa:

    Amai, luxe foto's om bij weg te dromen. Bedankt van het thuisfront voor de kaartjes.
    Wat betreft de koopwoede, opgelet voor de maximum kg.voor de terugreis.
    Geniet nog volop en tot binnenkort

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 30542

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: