Naar Koh Samui en terug - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Naar Koh Samui en terug - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Naar Koh Samui en terug

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

06 September 2006 | Thailand, Bangkok

Ondertussen hebben we weer heel wat gedaan. We zijn een dagje gaan rondrijden met een moterbike en dat was best fun. Het brommertje was wel niet zo safe, die remmen deden toch maar raar en hier zijn er hellingen van 20 procent... Af en toe viel onze brommer dan ook nog eens stil maar uiteindelijk is alles goed verlopen, hebben we veel stof gegeten aangezien hier de meeste wegen zandwegeltjes zijn en hebben we watervallen gezien maar wel zonder water... Het is hier dan wel regenseizoen maar het is hier ongelooflijk droog want het is hier voor dood te vallen. Even erg als in Bangkok en we zitten hier op een eiland met veel wind... We zijn ook naar een Chinese tempel gegaan en die was echt mooi!!!

We hebben ook onze fotos laten ontwikkelen van onder water en ze zijn gelukt dus nu hebben we bewijzen van onze duikprestaties!!!

Gisterenavond al wat geshopt. Vooral stefaan heeft heel mooie hemdjes gekocht die in Belgie waarschijnlijk niet te betalen zijn. Ik heb mij nog ingehouden maar ik heb wel al aan het thuisfront gedacht ;-) We hebben dan ook nog ff het strand van de full moon gecheckt en het is wel grappig, de verschillende bars vechten gewoon met hun muziek tegen elkaar op waardoor je van alles door elkaar hoort...

Vandaag zijn we naar Koh Samui gegaan met de boot op Big Boeddha te zien. Zijn wij wat blij dat we daar niet verbleven zijn want het trekt daar vind ik op niks en het is er kei duur. Ga daar nooit naar toe... Affain Big Boeddha was wel ok natuurlijk. Die beelden zijn altijd heel mooi om te zien. Na de boottocht terug zijn we nog even een zwempartijtje gaan maken in het hotel, ons dagelijks ritueel. Daarnet hebben we lekker gegeten, straks misschien nog shoppen en dan zullen we wel zien wat de avond ons brengt!!! Morgen is het de full moon dus overdag zal dat serieus rusten worden en dus vooral aan het zwembad liggen en helemaal niks doen. Wat is het leven toch mooi... De volgende dag zal waarschijnlijk erg goed daar op lijken. Dan liggen we vermoeid in ons bed of aan het zwembad en de dag erna zijn we al terug op weg naar Bangkok. Heel gek hoe snel het allemaal is gegaan...

Groetjes

• 06 September 2006 - 13:37

Ma En Pa:

bijna is jullie luilekker leventje afgelopen.Profiteer ervan en geniet van de full moon
    Groetjes

• 06 September 2006 - 18:07

Andere Ma En Pa:

Hier is het ook volle maan, maar er valt niets te beleven. Ik hoop dat het daar bij jullie de moeite is, want jullie hebben er zo naar uitgekeken.Het is wel een heel mooie dag geweest.
    Profiteer er maar van want nu begint het echt te korten.
    Groetjes en tot later

• 07 September 2006 - 15:27

Zus:

geef maar ne keer sjette op de full moon en leuk dat je aan ons gedacht hebt tijdens je shop-kuren.
    Geniet er nog even van en tot dinsdag
    doei
    x

• 07 September 2006 - 19:09

Nonkel Jp En Tante Chris:

wou dat ik in jullie plaats was, geniet maar volop van de laatste dagen vakantie