Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

16 Augustus 2006 | Thailand, Bangkok

Hoi
Maandag was het dan eindelijk zo ver. We vertrokken enkele uurtjes vroeger wegens heel veel vrije plaatsen op het vliegtuig richting Londen. Er zat bijna niemand op. Aangekomen in Londen hebben we daar 6 uur moeten wachten... SAAI Daarna op een super de max vliegtuig richting Thailand. Goeie vlucht maar ik kwam er toch redelijk gebroken uit. Aangekomen in Bangkok bleek dat zowel stefaan als ik voor het ongeluk geboren zijn want nu was het niet ik die mijn bagage kwijt ben -weet je nog vorig jaar...* nu is het stefaan en het is niet leuk omdat we daardoor toch vrij vast zitten want wie gaat er nu reizen zonder gerief. Het is niet leuk dus dat was een serieuze domper. Net zoals ons eerste guesthouse waar ik bijna niet heb geslapen en trouwens veel te duur. Nu zitten we in iets beter maar prijs kwaliteit is toch niet ok. Affain als ik straks maar een goede nachtrust heb want ik ben doodmoe.

Vandaag naar CCD geweest en het was leuk om zien dat onze snoezelruimte gebruikt wordt en dat iedereen van de kindjes het erg leuk vindt. Ook is er nu een nieuwe garden echt mooi. Het stadje zelf waar ik woonde is erg veranderd. Stond hier versteld van.

Deze middag nog fietstochtje op Ko Kret en daarna wat geslapen.Zalig... Dan zijn zowel stefaan als ik tot de ontdekking gekomen dat we verbrand zijn en er was eigenlijk geen zon!!!!

We laten jullie nu maar. Tot de volgende...

  • 17 Augustus 2006 - 10:16

    Ellen:

    Alez Stefaan!! Tis te hopen dat ze uw bagage vlug terug vinden en dat jullie vanaf nu een beetje minder pech hebben he!!! Grtz.

  • 17 Augustus 2006 - 16:50

    Anny En Willy:

    Wij hebben gezien op tv hoeveel bagage er blijven staan is op Heatrow. Hopelijk bezorgen ze je vlug alles terug, en verloopt alles verder zoals gepland.groetjes

  • 18 Augustus 2006 - 05:18

    Erich En Linda:

    massa bagage blijven staan in Londen,alles word gedaan om dit in orde tr maken.Nog een aangename reis en tot wederhoren Groetjes

  • 21 Augustus 2006 - 12:40

    Ellen W:

    insmeren die handel !! zowel tegen de zon als tegen de muggen. en hopelijk komt die bagage vlug boven water. succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 30552

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: