Kanchanaburi (TIJGERS) + WC problemen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Kanchanaburi (TIJGERS) + WC problemen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Kanchanaburi (TIJGERS) + WC problemen

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

18 Augustus 2006 | Thailand, Bangkok

Hier zijn we dan weer. Nog steeds vanuit Bangkok maar het goede nieuws is dat Stefaan zijn bagage vanavond normaal nog aankomt.

Gisteren dagje tempels gedaan. Voor mij niet meer zo speciaal aangezien ik ze al wel eens zag maar best leuk. Heel erg veel gezweet want de zon zat uit en dan is het hier echt warm (anders ook hoor)

`s Avonds kregen we wcprobs in ons guesthouse... De details hoe dat ontstond besparen we u maar ik heb met de handen in de wc gezeten, de wc is 2 keer overgelopen... Ik denk dat dat genoeg zegt. Gelukkig heeft ons guesthouse dat vandaag gefixt.

Vandaag afgezakt richting Kanchanaburi en het was super. Wel heel vroeg opstaan maar kom dat nemen we er dan maar bij. Van alles gedaan, o.a. de begraafplaats bezocht van heel wat Nederlanders die er door de Japanners stierven toen ze het treinspoor moesten aanleggen, daarna naar het museum ervan en naar de bridge ... Interessant en leuk om dat gezien te hebben. Daarna gingen we raften maar mij leek het eerder een slaaptochtje... SAAI Uiteindelijk gingen we na het middagmaal naar de tijger tempel om tijgers te zien enzo en we hebben er gezien, van heel dicht!!!! Je zult het misschien niet geloven als je dit leest maar de bewijzen zijn er... Ik heb de kop van een levende tijger vast gehad en bovendien zelfs ter hoogte van zijn mond. Heel erg mooie beesten en het leverde zeer mooie foto`s op die je snel zal kunnen bekijken. Uiteindelijk ook nog naar een plaats gegaan waar heeeeeeel veel apen zaten met zelfs kleintjes. Ook nog een treinritje gemaakt om dan uiteindelijk terug richting Bangkok te keren waar we 2 uur geleden aankwamen. Morgen gaan we nog naar de weekend market en dan reizen we elders naar toe maar naar waar, dat weten we nog niet.

We zijn beiden nog meer verbrand en in het begin van Thailand kon ik mijn shoppingwoede nog inhouden maar nu ben ik steeds meer aan het zwijken ;-)

We gaan hier misschien leren duiken maar dat horen jullie later dan wel weer.

Het leven is hier vermoeiend want de slaap is soms moeilijk te vatten op de momenten dat je moet slapen en er is zoveel te doen en zo weinig tijd, zeker door onze vertraging hier.

Ik laat jullie nu maar en probeer nog wat fotokes op internet te plaatsen.

Groetjes en tot de volgende. Trouwens hier is het warm en zonnig en bij jullie lekker niet :p
---------------------------------------------
Ondertussen heb ik foto`s online geplaatst. Je kan enkele hier zien en enkele op http://nijn1985.spaces.live.com/ onder de noemer thailand 2006

enjoyyyyyyyyyy

  • 18 Augustus 2006 - 20:12

    Andy:

    Die wc problemen komt dat door stefaan die niet goed tegen het eten ginder kan? :p
    Dat met die tijgers moet echt wel zalig geweest zijn, zou ik ook wel doodgraag eens doen :) Maar ge moogt zo gene meebrengen van ginder zeker als souvenierke? :p

    Nog veel succes ginder, en ik blijf geboeid volgen! :)

    Groetjes uit het kille belgenlandje :) xxxxx

  • 19 Augustus 2006 - 07:49

    Ellen En Steven:

    Héél leuke foto's!! Wij zijn enorm jaloers :-) Geniet er maar nog van! Leuk om die berichtjes te lezen!!

    Groetjes

  • 19 Augustus 2006 - 11:19

    Kim:

    wauw super die foto's!

    enjoy! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 30576

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: