Hotel geboekt voor de full moon party - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Hotel geboekt voor de full moon party - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Hotel geboekt voor de full moon party

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

08 Augustus 2006 | België, Tielt

Na dagen lang zoeken werd ik het grondig beu. Een hotel vinden op Koh Phangan voor de full moon party was niet eenvoudig. Veel hotels vragen een minimumverblijf van 7 nachten maar dat vonden wij iets te veel van het goede. Uiteindelijk besloten we toch te boeken bij het hotel waar we ons oog het eerst hadden laten op vallen. M.a.w. al dat andere zoekwerk was voor niks ;-) Al surfend op internet kwam ik terecht bij HotelThailand (http://www.hotelthailand.net) en boekte ik een kamer voor 2 personen in dit hotel. Na 1 werkdag kreeg ik deze morgen dan ook eindelijk de bevestiging. Kamer geboekt van 4 september tot 9 september. We gaan naar het Phangan Buri Resort & Spa (http://www.phanganburiresort.net/) Het lijkt een mooi en aardig hotel maar vermoedelijk zullen de foto's ons toch wat bedrogen hebben. Zo een luxe voor zo een prijsje kan ik mij moeilijk voorstellen in Thailand nadat ik er al drie maand in het "vuil" heb geleefd. Dit is echter zeker: we zullen er een feestje van maken op de full moon party! Een super einde van onze zalige vakantie!

Ondertussen zijn we beiden bezig met wat voorbereidingen zoals bagage klaar leggen en zo. Ik ben nog op zoek naar wat leuke muziek voor op mijn mp3. Morgen nog een laatste keer gaan shoppen, voornamelijk voor de fun hoor, en dan kan het inpakken beginnen.

Tot later

• 08 Augustus 2006 - 10:20

Sylvia:

Hoi Lies & Stefaan,
    jullie kennen me wel niet, maar Lies heeft net een berichtje geplaatst op onze site. Leuk hoor!
    Bij deze wens ik jullie een hele fijne reis en een te gekke tijd in Thailand! Lies, jij kent Thailand al, dus misschien is deze tip een beetje overbodig: Tony's Place in Ayutthaya is echt geweldig! Ayutthaya is een héle leuke stad met veel backpackers, waar heel veel te zien en te doen is. Tony's Place is echt een keileuke en supergezellige multiculturele plek om te overnachten én om lekker te eten!
    Maar hoe dan ook... genieten zullen jullie vast! Veel plezier!
    Groet Sylvia ( www.emilesylviajaspermatthijs.waarbenjij.nu )

• 08 Augustus 2006 - 12:03

Judith:

Jep heb mn padi open water gehaald op Ko Tao. Zeker aan te raden!! Echt super om te doen:) Verder zou ik zo weinig mogelijk van tevoren boeken, veel lekkerder om per dag te beslissen of je ergens wilt blijven of niet (als het bevalt bijv..:) En er is overal plaats ookal wordt er vaak gezegd van niet. Have fun! Ik moet alweer bijna naar huis....

• 08 Augustus 2006 - 17:28

Sonja:

Zeker naar Kao Sok gaan om daar een meerdaagse excursie te boeken naar het meer! Het is daar zooo ontzettend mooi! Heel veel plezier!

• 09 Augustus 2006 - 09:52

Anouk En Bas:

Hallo!! We zitten inderdaad op Ko Pha Ngan!! Het is super vandaag is de dag van de Full Moon Party en het wordt maar drukker en drukker!! Bootjes volgestouwd met mensen komen aan allemaal klaar voor een feestje op het strand worden wat podia opgebouwd, dus we zullen het zien...!! Erg benieuwd we gaan nu nog maar even heeeel rustig aan doen want het kon wel eens laat (tja of vroeg dat is maar net hoe je het bekijkt)worden!! Veel plezier met jullie reis!! Thailand is super!!!

• 09 Augustus 2006 - 10:38

Hans:

Hallo Lies en Stefaan,

Jullie kennen we ook niet maar Lies heeft een berichtje achtergelaten op onze site. Wij gaan de maand september proberen om thailand te verkennen. We zijn er nog nooit geweest, tot nu toe nog niets anders geregeld dan eertse slaapplaats en ticket. Ben erg benieuwd. Jullie ook vlee plezier toegewenst.

Groeten Hans

• 09 Augustus 2006 - 15:17

Marjolein:

Hai Lies!
    Even een reactie op je berichtje: ik heb mijn cursus gedaan op het eiland Koh Tao bij duikschool Big Bubble. Heb het daar enorm naar mijn zin gehad en duiken was echt super, alvast veel plezier waar je ook heengaat!
    Groetjes Marjolein

• 10 Augustus 2006 - 13:06

Wim En Dory:

Hey Stefaan en Lies.
    Super bedankt voor het berichtje op onzo weblog.
    Wat super te horen dat julllie ook deze kant opkomen.
    Jullie gaan het jullie echt niet beklagen.
    Wij zijn nu een dikke week onderweg en zitten nu in Chang Mai , het noorden.
    Wij zijn nog maar 1 Belgisch mesije tegen gekomen eigenlijk. Dit is uitzonderlijk want thailand is echt supoer toeristisch.
    OVERAL zie je backpackers.Overal westerlingen dus hahaha. Zeker als je reist met de Lonely Planet. Wel grappig iedereen in dezelfde hostels en op dezelfde plaatsen. We zijn net terug van een Trekking echt super. Wandelen in de bergen , SUPER .
    Nederlanders zijn al om tegenwoordig , we hebben er al tientallen ontmoet.
    Alleszins wij trekken morgen naar bangkok om dan riochting Cambodja te reizen.
    Een nieuwe uitdaging.
    Hopelijk komen we jullie nog tegen. Het zou echt fijn zijn.
    Het eind van augustus zitten wij op de eilanden.
    Waarschijnlijk....hahah

Alvast een super vakantie en groetjes uit het prachtige Thailand

xxx
    Wim en Dory