Vertrek binnen een week! - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Vertrek binnen een week! - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Vertrek binnen een week!

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

07 Augustus 2006 | België, Tielt

Binnen exact 1 week ziten wij op het vliegtuig richting Bangkok. Eerst vliegen we richting Londen om daar op een ander vliegtuig over te stappen. Na een vlucht van 11 uur en 30 min. zullen we dan eindelijk aankomen in het land van de glimlach.

Met de voorbereidingen zijn we nu ondertussen een beetje bezig. Ik ben al op zoek geweest voor een hotel op Koh Phangan voor de full moon party van 7 september 2006 maar ondertussen heb ik nog steeds geen gevonden. Laat ons hopen dat ik morgen de verlossende mail krijg. We houden jullie op de hoogte!

We hebben nog niet echt een route bepaald aangezien we vrij willen reizen. Toch zijn er wel een aantal gebieden die we zeker willen aandoen!!!

Het weer zit ons in België alvast niet mee. Na de twee hitte golven dachten we reeds gewoon te zijn aan de hitte maar door dit slechte weer zullen we eenmaal aangekomen in Thailand zeker niet meer gewoon zijn aan temperaturen van 30°.

Binnenkort meer! Tot dan...