Nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Nieuws - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Nieuws

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

19 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi
Onze plannen zijn iets gewijzigd. We zitten nog steeds in Bangkok aangezien Stefaan wat ziek is. We zijn daarom ook naar een beter guesthouse getrokken met airco en voor mij een zwembad zodat ik mijn tijd goed kan invullen met zonnen... De eerste sporen van verbranding konden vandaag reeds opgemerkt worden.

We kunnen dus jammergenoeg niet zoveel doen maar goed dat komt snel in orde. Als alles goed gaat vertrekken we woensdag richting Zuiden. Ook onze dagtrip is niet kunnen doorgaan maar ja als je ziek bent...

Binnenkort meer nieuws en vooral de eerste echte fotos
groetjes

• 19 Augustus 2007 - 15:14

Ma Cen Pa:

hallo,
    Hopelijk is Stefaan vlug beter, zodat jullie ten volle kunnen genieten.Het weer is daar alleszins beter dan hier. Wij kunnen slechts dromen van zonnen aan het zwembad.
    beterschap en groetjes

• 19 Augustus 2007 - 16:46

Tom:

nog 14 dagen :d en stefaan, veel beterschap toegewenst!!

• 19 Augustus 2007 - 17:24

Peter, Carine, Sara:

Stefaan, wordt maar vlug beter dat jullie verder kunnen trekken. Wij zijn juist thuis van enkele dagen Luxemburg (geen al te overdreven denderend weer!)

• 19 Augustus 2007 - 18:10

Andere Ma En Pa:

Lieselot verzorg maar goed Stefaan.Geniet maar van hetzwembad want dat lijkt me zalig.hou jullie taai

• 19 Augustus 2007 - 18:14

Zus:

hoi,
    geniet van het zwembad en het mooie weer want hier is het gene vetten zulle...
    groetjes

• 19 Augustus 2007 - 20:18

Titsia:

jammer om te horen dat stefaan ziekjes is, verzorg hem maar goed!

hier is het weer niet denderend maar was ideaal voor een kamp

tot laters kuzzzzzzzzzzzz

• 20 Augustus 2007 - 14:15

Andy:

Veel beterschap aan Stefaan! En geniet maar van het goeie weer ginder :) hier is het heel wat minder.

Groetjes uit het regenachtige België :D

• 20 Augustus 2007 - 14:47

Karen (creatieve ;) :

miep lieslot en vriend ;)
    Zo tof da je weer in thailand zit en tis daar precies nog even fijn als de vorige keren :) Ik zou het precies toch ook eens graag gezien hebben , tis eens iets anders dan Afrika eh :) Geniet ervan en kga dat hier zeker volgen om de leuke verhaaltjes te horen en de mooie foto's te bekijken.
    Amusez-vous!!!!
    thatha
    die karen (uw ex klasgenootje voor moest je het u niet direct herinneren :) )

• 29 Augustus 2007 - 20:04

Wim DG: