Veilig en wel aangekomen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Veilig en wel aangekomen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Veilig en wel aangekomen...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

15 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

14 augustus, gisteren dus, vertrokken we richting Thailand. Ons vliegtuig naar Londen had vertraging, waarschijnlijk door het slechte weer. Ook het vliegtuig in Londen naar Bangkok kon niet op tijd opstijgen. Tijdens de vlucht hadden we af en toe wat last van turbulentie... Vooral ik vond dat niet leuk maar goed buiten dat is alles vlot verlopen. Alvast lang leve de slaapmedicatie want de vlucht is voor mij voorbij gevlogen. Ik heb dus vooral geslapen!!! :-) En als laatste maar wel het beste nieuws: onze bagage stond flink op ons te wachten... Voor de eerste keer dus geen problemen en dat is bijzonder leuk.

Eens de Koh San Road bereikt, vonden we snel een guesthouse. Hetzelfde als datgene waar we vorig jaar in logeerden. Goedkoop maar netjes. Zonder zon was het hier vandaag 31 graden. We moeten dus nog serieus wennen aan het weer. Warm en vochtig! Morgen staat een rustig dagje op het programma. Wat we daarna gaan doen moeten we vanavond nog bespreken. Jullie horen het snel...

Groetjes
Lies en Stefaan

• 15 Augustus 2007 - 15:18

Lien:

Super dat jullie zonder al te veel problemen zijn aangekomen! t Klinkt allemaal heel erg spannend en interessanter dan het saaie leventje in België :p Hier regent het al terug naar dagelijkse gewoonte, dus geniet er daar maar van!!!

Liefs, Lien

• 15 Augustus 2007 - 15:22

Wilde Hilde:

sawadee kaa
    super daje goe zijt aangekomen, let the crazy stories begin...

Beso
    xxxx

• 15 Augustus 2007 - 15:28

Peter:

Let the fun begin..... :-)

greetzzz

• 15 Augustus 2007 - 15:31

Ma En Pa:

nu zal het pas beginnen.geniet ervan,want voor je het weet staan jullie terug in belgenland.

Groetjes,ook van flappy

• 15 Augustus 2007 - 17:15

Andere Ma En Pa:

Blij dat alles goed verlopen is, en het genieten kan beginnen.Profiteer er maar ten volle van.
    Groetjes,van ons, van mémé en bompa en ook van David uit Diepenbeek, die jullie verhalen ook zal volgen.

• 15 Augustus 2007 - 17:49

David Uit Diepenbeek:

Echt ferm wat jullie doen! Heel toevallig kwam ik gisteren bij jullie nog eens in de buurt. Uw pa zei dat ge juist een uurtje geleden vertrokken was. Het is tof te horen dat het met heel de familie goed gaat. We gaan nu wel wat regelmatiger contact houden. Wij zullen jullie verhalen op de voet volgen. Profiteer ermaar van!
    Tot mails David

• 15 Augustus 2007 - 17:55

Maarten De Vos:

jo stefaan,

geniet van u verdiend verlof hee, ik zou zeggen, zal ik de boel wel rechthouden op het werk, maarja zit nog steeds thuis met die verdomde knie hee.
    Soit, geniet van het zonnetje en ik zal u hier wel volgen wat ge ginder allemaal uitspookt ;)

greetz
    maarten

• 15 Augustus 2007 - 19:49

Jorien:

Amuseer er maar met volle teugen van!
    Zal vlug voorbij zijn :(

• 16 Augustus 2007 - 19:24

Inge:

hoi Lieselot en Stefaan, leuk om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik sta alvast te popelen om te vertrekken maandag. Ik laat zeker en vast nog van me horen via mail om eens af te spreken met elkaar. Hou jullie goed daar, en hopelijk tot snel... Groetjes, Inge