Het einde van de wereld - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Het einde van de wereld - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Het einde van de wereld

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

23 September 2007 | Thailand, Bangkok

Het einde van de wereld, zo voelt Koh Chang een beetje aan. Gisteren reisden we naar dit ongelooflijk prachtige eiland. Het nam bijna een hele dag in beslag. Toegekomen op het eiland gingen we op zoek naar een geschikt resort. Na veel vervelende zaken zoals een kamer waar de airce niet werkte kwamen we in een prachtige kamer terecht. Omdat we niet om zo een kamer gevraagd hadden wegens te duur maar een andere maar doordat de airco daar niet werkte en ze geen dezelfde niet meer hadden kregen we de mooie dure kamer voor hetzelfde geld. Wat boos kijken al niet kan doen. Gisteren spookten we ook niet meer zoveel uit. Vooral genieten van onze kamer en vroeg slapen.

Vandaag besloten we alweer een brommertje te gaan huren om het eiland te verkennen. Goede keuze want het eiland is prachtig. We hebben vooral natuur gezien en prachtige zee! Als jullie de fotos zullen zien, zal je begrijpen waarom het hier zo mooi is. Alhoewel een foto kan nooit tonen hoe mooi het echt is. Vandaag kreeg ik af en toe kippenvel van de mooiheid en ongeschondenheid van dit eiland.

Morgen lassen we een rustdagje in. Overmorgen gaan we nog een snorkeltripje doen. Waarschijnlijk vertrekken we daarna naar Koh Samet ofwel terug naar Bangkok om van daaruit naar Sukothai te gaan. Daar zijn we nog niet uit.

Gegroet

• 23 September 2007 - 15:38

Paul Alix:

Ja Ja !!! ik ken dat,een beetje zielig kijken en dan een duurdere kamer krijgen.het water loopt altijd naar de zeeeen goed idee om een brommer te huren.
    geniet er nog van en tot ziens.

• 24 September 2007 - 10:55

Marc Flesch:

Blij te horen dat alles ok is daar in Thailand. Zelf ben ik net terug gekomen uit Vietnam en Cambodia. 3 weken een mooie vakantie gehad, en natuurlijk te snel voorbij. Geniet nog verder van jullie vakantie, want het temperatuursverschil tussen daar en hier is wat groot, en ik kan er van mee spreken.
    Amuseer jullie, en tot horen.

• 24 September 2007 - 16:47

Ma En Pa:

Jullie hebben dus het mooiste voor het laatste gehouden. Profiteer er nog maar van want voor jullie het weten zitten jullie terug in Belgenland.

• 25 September 2007 - 08:54

Zus:

geniet nog van jullie laatste weekje in Thailand. En breng een beetje zon mee want hier is het echt herfstweer aan het worden. Koud, grillig,...
    Tot maandag.

• 25 September 2007 - 10:57

Muurie:

Ko Chang! Man man, volgend jaar willek ook naar daar! *grijns*
    Geniet nog van jullie laatste dagen in het paradijs! En weet dat ik haast ni kan wachten jullie terug te zien (en de doos en de fotos ook ;-) hihi)

TOT BINNENKORT, dan kunnen we nog MAAAAAANDEN nagenieten :-)
    Zoentje, Muurie xxx