Een beetje van het paradijs. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Een beetje van het paradijs. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Een beetje van het paradijs.

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

14 September 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo beste lezertjes
We zitten nu al serieus over de helft en dat vinden we beiden niet fijn maar we genieten nog steeds enorm. Enkele dagen terug zaten we nog in Bangkok. De laatste dag daar hebben Stefaan en ik het nationaal museum bezocht. We moeten toch wel een beetje aan cultuur doen he. Die dag was het nationale boeddhadag ofzo. Overal waren Taien en veel te veel volk op elkaar. Hierdoor kon je niet makkelijk de tempels bereiken of zelfs in de tempels binnen gaan dus hebben Stefaan en ik voor de rest maar niks gedaan. Het zalig niks doen, daar zijn we ondertussen goed in. Die avond vertrokken we samen met Tom en Muriel maar Koh Samui. Eerst op de bus en dan de volgende morgen op de boot. Tegen een uur of 12 zaten we aan de zee iets lekkers te eten. Gisterenmiddag maakten we er dan nog een dagje strand van. Vooral het zwemmen vond ik zalig. Het strandje waar wij aan zitten is erg mooi maar jammer genoeg al wat toeristisch. In het hoogseizoen moet het hier verschrikkelijk zijn. Maar nu is het wel lekker rustig. Vandaag zijn we dan maar met de brommer gaan rijden. Heel wat bezoekjes gebracht aan heel wat tempels. O.a. aan een tempel met een monnik die reeds 30 jaar dood is maar nog steeds niet ontbonden is. (Hij is ook geen mummie, gewoon eigen lichaam.) Daarnaast hebben we ook een prachtige waterval bezocht. Het was ongeveer een 1.5 km wandelen. Behoorlijk lastig in dit vochtig weertje maar de belonnig was er naar. Een mooie waterval waar we even moet de voetjes in het water hebben gezeten. Niet in gezwommen wegens bloedzuigers. Daarna zijn we met de brommer richting Grandmother en Grandfather steen gereden. Dit zijn rotsformaties die de geslachtsorganen van man en vrouw aannemen. Wel grappig om te zien maar vooral de omgeving en de zee was prachtig. Jammer genoeg kregen we daar een stortbui over ons kop zodat we lekker nat werden tijdens het terug rijden naar ons guesthouse. Eens gedouched nuttigden we een lekker aperitiefje en zo zijn we hier beland. Straks nog wat eten en dan zal het licht bij mij weer bijna uit zijn.

Ik krijg maar geen fotos op internet. Tzijn hier echte brolcomputers. Ik vind het erg jammer want ik heb hier al pareltjes genomen en ook onze animatiefotos zijn wel leuk om zien. Muriel krijgt toch fotos op internet dus ga kijken op http://muurke.spaces.live.com
Zo kunnen jullie toch zien wat we uitspoken.

Tot de volgende!

• 14 September 2007 - 14:24

Wilde Hilde:

30 jaar dood en nog niet ontbonden, wat voor vieze dingen zijn dat maat!! cool!!! konde em zien?? ge hebt inderdaad nog wa tijd over dus daar kunde ook in overvloed van genieten é!! kga sebiets keer bij muurie piepen voor de foto's!! dada ...xxxxxxx

• 14 September 2007 - 14:50

Ma En Pa :

mooie fotos van Muriel geniet er nog van groetjes

• 14 September 2007 - 16:02

Andere Ma En Pa:

Heel mooie foto's. Profiteer van de korte tijd die nog rest, en geniet maar van de zalige rust.

• 14 September 2007 - 16:45

Andy:

Goed te horen dat je nog altijd geniet! Hopelijk heb je ginder geen hinder ondervonden van de aardbevingen van Indonesië? Weet niet precies hoever jullie er vandaan zitten maar Indonesië staat toch ook nog een stukje op dat landkaartje zie ik.

Zo meteen eens kijken naar de foto's van muriel, ben benieuwd ;)

Groetjes!