We zijn in het paradijs - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu We zijn in het paradijs - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

We zijn in het paradijs

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

01 September 2006 | Thailand, Bangkok

Inderdaad zoals de titel zegt we zijn in het paradijs. We zijn gisteren aangekomen op Koh Lanta. Het weer was verschrikkelijk. Gieten van toen we opstonden tot we hier aankwamen maar onmiddelijk hadden we door dat het hier prachtig is. We zitten in een resort redelijk afgelegen van het centrum. Vlak aan de zee. Uit onze kamer zie je trouwens de zee... Het eten is lekker goedkoop en heel erg goed. Het is hier heel erg mooi en er is een zaaaaaaaalig leuke bar: WHY NOT BAR

Het is een beetje hippieachtig maar echt wel leuk. Gisteren hadden we dan ook een kleine drinkavond. Er werd met vuur gedansd door de Thaien en naar mate de avond later werd werd er ook meer met andere mensen gepraat. Er zitten hier precies wel veel Duitsers. Affain heel erg leuk maar geen fotokes want het internet gaat gewoon te TRAAG...

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen in onze luxekamer die spot goedkoop is. Er is trouwens warm water. Daarna hebben we een brommertje gehuurd en het eiland af gereden. Heel erg leuk. Soms vroegen we ons wel af als we niet beter een crossmoto hadden gevraagd want de baantjes hier zijn vaak gewoon zand en aarde en heel veel stenen... Maar niet gevallen hoor. Echt super leuk. Daarna nog lekker in de zee gaan zwemmen en liggen relaxen in de brandende zon waardoor ons kleurtje toch weer enorm vooruit gegaan is. Yeah baby...

Je ziet het we hebben niet veel te melden want ons leven is hier erg relaxed. We klagen niet, we genieten vooral...

Morgen brengt een andere dag en dan zien we wel. Wel staat vast dat we 3 september hier om 12 uur vertrekking richting Koh Phangan, onze laatste reisbestemming voor de full moon party... yeah man

Aan Bob: je hebt het mis hoor koh tao is niet zo mooi als het duiken in koh phi phi. We hebben nu al meerdere duikers gehoord die het veel mooier vinden in Koh Phi Phi. En ik denk dat ze gelijk hebben want het is er gewoon PRACHTIG. Vooral onder water... de Engelsen hebben geen gelijk dus :p

Voor de rest, alles gaat goed. We denken wel eens aan het thuisfront. Vandaag al wat meer!!!

Heel veel groetjes en oh ja over die aanslagen, wij weten daar helemaal niks van. We vroegen het net hier aan een Thai en die zei dat het nog veel zuidelijker gebeurd is dus no problemo!!!!

Vele groetjes en leuk van de reacties en mailtjes.

Groetjes van ons!!!!

• 01 September 2006 - 13:26

Ma En Pa:

je moet ons niet jaloers maken,wij amuseren ons ook.trouwens deze avond moeten wij gaan fuiven,Yeah man;
    Groetjes van ons allen

• 01 September 2006 - 15:17

Wilde Hilde:

once again, het lijkt me prachtig!! ik heb om mezelf te troosten een palmboom op mijn pc achtergrond geplaatst tijdens den blok ( hahahahahahhha)
    weet me toch keer een paar van die rare vissen te tonen, ik vind dat tof!! en ik wil uitgebreid verslag over je full-moonparty é! vergeet mijn schelpjes niet ( en niet diegenen die je tss je tenen vond) hahaha kussiesssssssssssssssssssss

• 01 September 2006 - 16:21

Andere Ma En Pa:

Ze beloofden ons vandaag 25 graden, maar het is wel wat minder geweest. Ge kunt denken dat wij jaloers zijn. Maar elk op zijn tijd eens zalig niksen is niet teveel.
    Blij dat de aanslagen nog ver weg waren.Geniet er nog van en tot later.
    groetjes

• 01 September 2006 - 16:27

Bob:

hi, jullie kunnen het inderdaad beter weten aangezien de duikers die kunnen vergelijken. ik ben enkel op kho tao geweest dus kan ik de vergelijking niet maken. maar ik vond het daar ook echt prachtig. inderdaad de onderwaterwereld is echt adembenemend.
    amuseer jullie daar nog in het paradijs.