Nog een laatste feestje - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Nog een laatste feestje - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Nog een laatste feestje

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

13 Augustus 2006 | België, Tielt

Za 12 aug. nog een laatste feestje gegeven voor wat vrienden. Lekker etentje en daarna nog wat gezellig napraten. Alle redenen zijn uiteindelijk goed om een feestje te geven dus...

Ondertussen weten we nog steeds niet hoe het nu zit voor onze vlucht maar we zullen morgen wel zien! Thuis zullen we allesinds vroeg genoeg vertrekken zodat we op tijd in de luchthaven zijn.

Ondertussen ben ik nog ziek geweest ook, geen leuk gevoel maar we overleven het wel.

Straks nog mijn rugzak helemaal in orde maken en dan languit in de zetel want ik ben nog behoorlijk moe van gisteren!

Het volgende berichtje zal vanuit Thailand zijn!!! Tot dan :-)