De laatste loodjes... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu De laatste loodjes... - Reisverslag uit Tielt, België van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

11 Augustus 2006 | België, Tielt

Ze zeggen altijd de laatste loodjes wegen het zwaarst. Ik vermoed dat deze uitsprak altijd zal blijven kloppen. De tijd van de rugzak maken is gekomen en dat haat ik werkelijk waar! Gelukkig is er mama die mij een handje helpt! ;-)

Alles dat ik nodig heb ligt klaar (denk ik) en als ik toch iets vergeten ben, het is niet dat ik naar het midden van de noordpool trek he!

Iets (veel) minder goed nieuws zijn de gebeurtenissen in Londen. Waarom? Wel omdat wij net via die luchthaven moeten om ons vliegtuig richting Bangkok te nemen. Dat betekent momenteel nog steeds geen handbagage alhoewel ik hoop dat daar toch nog een kleine verandering in komt zodat we bijvoorbeeld toch een boek ofzo mogen meenemen. Anders betekent dat 11.30 minuten lang helemaal niks doen. Alhoewel ik las op onze tickets dat het een vliegtuig is met film dus laat ons hopen dat het zo luxezeteltjes zijn waar de schermpjes net voor je neus zitten anders wordt het wel ECHT saai! Bovendien verwacht ik een zeeeeeeeeeeeer lange vertraging. We zullen zien wat er gebeurd maar sowieso wordt het moeilijk want nu verliezen we ook nog eens 7 kg handbagage. Niet leuk! Want ook alle waardevolle spullen moeten in je gewone bagage en als je zoals ik al eens meemaakte dat je rugzak niet aankwam dan heb je wel even vrees dat je al die dingen nooit meer terug ziet.

Maar aha terwijl ik dit zit te lezen staat het nieuws aan en blijkt dat je toch wat kleine dingen mag meenemen. Misschien toch amar eens bellen naar BIAC. We zullen zien... Maar dat zal sowieso geen roet gooien in onze reis! Binnen enkele dagen zijn we voor een maandje op reis! :-)

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 30546

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: