Op het eiland van de moonpartys... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Op het eiland van de moonpartys... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Op het eiland van de moonpartys...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

18 September 2007 | Thailand, Bangkok

Gisterenmorgen, 6 uur, dring... de wekker die veel te vroeg afloopt. Uit bed springen, klaarmaken, 7eleven-eten en dan wachten op het busje dat ons naar de pier brengt. Snel de boot op, 30 minuten over een te wilde zee, zeeziek... en dan aankomst op koh phangan, het eiland van de vele feestjes. Taxi richting hotel. Van hotel naar een bakker. Van de bakker in de regen naar een brommerverhuurcentrum. Van daar richting heuvels om het eiland te verkennen. Toevallig ontdekking: een monikkenklooster. Heel bijzonder sfeertjes zo midden in een bos. Het leuke eraan is dat er hondenpuppys zitten waar ik sebietopresto mee begon te spelen. De fotos zijn super. Zo een hondjes wil ik ook. Naar het dierenplezier ook een prachtig uitzicht over het eiland. Een erg vredig moment... Van daaruit verder gereden en af en toe gestopt om leuke dingen te zien. De natuur op het eiland is nog ongerept, prachtig en indrukwekkend. Ondanks de regen en het ontbreken van de zon is het genieten en lachen. This is life... We rijden heel veel straatjes in en uit. Bij straatjes kun je je een betonnen straat voorstellen maar ook zandwegeltjes. Vooral die zijn best grappig. Het risico om te vallen is niet onbestaand maar uiteindelijk waag je je toch aan een helse zandwegeltocht richting een afgelegen strandje. Af en toe een slippertje maar nooit een val. Dan het paradijs... Jammer van de ontbrekende zon maar toch mooi genoeg om er even te chillen met een drankje en een loempiatje. Daarna proberen voor de regen weg te raken van de eindeloze heuvelachtige zandwegel. Mission complete na een 20 minuutjes. Uitgeput maar voldaan terug naar het hotel. Zalige warme douche in een gigantische badkamer. Daarna heerlijk lekker eten in een Iers spellemet. Daarna shoppingtime of uitgeput in een zalig, prober bed met witte lakens te belanden. Life oh life...

Vandaag nog steeds bewolkt weer dus kozen we voor lezen, shoppen, wandelen, shoppen, eten en uiteindelijk ook nog voor zwemmen toen de zon kwam piepen. Life oh life...

• 18 September 2007 - 16:24

Ma En Pa:

lieselot dat zijn wel heel leuke hondjes,niet?Hier was het weer ook bar slecht,dus geniet er maar van samen met Stefaan en de vrienden want het einde komt in zicht.veel leuke groeten van uit het koude belgenland doei

• 18 September 2007 - 19:06

Andere Ma En Pa:

Heb net tijd gevonden om naar de prachtige foto's te kijken. Om bij weg te dromen. Als het bij jullie regent is de temperatuur nog goed. Hier is het vandaag slechts 12 à 15 graden met regen.
    Geniet er allen dus maar van, want jullie tijd begint te korten .
    Groetjes

• 19 September 2007 - 08:05

Zus:

hoi,
    van mij mag je sebiet zo'n hondjemeebrengen. Geen probleem...
    Hier is het ook koud en grillig alhoewel de zon vandaag toch schijnt.
    Geniet er nog van want binnen een weekje en een half zijn jullie terug.