Regen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

16 September 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi
Jullie lezen het goed, het is zeer van dat... Vanmiddag begon het te regenen. Het zat er wel serieus aan te komen aangezien gisteren bewolkt was en ook vandaag zo begonnen was. Als het regent is het altijd wat minder want dan is er niet zoveel te doen. We hebben onze tijd dan ook vooral ingevuld met lezen en kaarten. Bij dit laatste heeft Tom mijn vingers ver vermassacreerd. Morgenvroeg vertrekken we met de boot naar Koh Phangan dus laat ons hopen dat het weer dan terug supermooi is. Het mindere weer zorgt echter niet voor minder kreeftproblemen. Iedereen is wel ergens serieus verbrand. Ik ben gelukkig al lekker bruin en hoop dat ik dat kan houden tot in Belgie.

Maar goed, wat hebben we nog gedaan? Vooral rond getourd met de brommer. Het is een erg gemakkelijk vervoersmiddel waarmee je heel veel ziet en het is vooral niet duur. We genieten dan ook echt van het rondrijden. Het is dan ook ons meest gebruikte vervoertuig. We hebben vooral strandjes gedaan en wat winkeltjes bezocht. Vandaag was een stranddag, tot de regen roet in het eten kwam gooien. Je ziet dat we dus niet zoveel hebben uitgestoken maar Stefaan en ik hebben daar beiden deugd van. Ook met Tom en Muriel is het erg leuk. Savonds houden we leuke drinkjes en ontstaan er leuke babbeltjes. Genieten ten top dus!!!

Er zijn ook eindelijk fotos te vinden op mijn space. Ga hiervoor naar http://nijn1985.spaces.live.com
Het gaat enkel om de Koh Samui fotos aangezien het anders veel te veel werk zou zijn geweest. Enjoy en verwater!

Gegroet

  • 16 September 2007 - 14:57

    Wilde Hilde:

    WHAHAAAAA, de MAx , ge hebt gewoon foto's van the death guy die maar niet ontbindt!! COOOOL!! met zonnebril dan nog!! hahah, kzie dat hier nog niet rap gebeuren!! Maar als bureauachtergrond heb ik dan toch de piet genomen!! kwestie van wat 'kunst' op mijn scherm te zien *gniffel**gniffel* groetjes en kus!!

  • 16 September 2007 - 19:13

    Ma En Pa:

    af en toe regen moet kunnen,wij zijn dat hier gewoon.Mooie fotos,wees voorzichtig en geniet van jullie laatste weken

  • 17 September 2007 - 08:32

    Ellen (creatieve):

    Hey hey,
    man ben ik jaloers op jullie (zo'n zalige reis). Ondertussen deed ik hier herexamens (ben er door gelukkig) en ben ik op zoek naar een stageplaats (ik neem conge tot oktober en geniet van korte campinguitstapjes naar nederland en ardennen...).
    Het is nog steeds geen bbq-weer geweest dus dat heb je niet gemist hier mij me thuis...(ge zijt nog steeds verwachtende met enkele andere van oes klasje...)
    Stel dat daar vre wel nog! Veel genieten (maar ik veronderstel dat da voor gij wel geen probleem zal zijn)

    tot de volgende en enjoy!!

  • 17 September 2007 - 18:45

    Nonkel Jp&tante Chri:

    Geniet maar tenvolle van jullie laatste weken want hier is het voor het ogenblik herfst en killig

  • 18 September 2007 - 10:43

    Julieke:

    Hoi hoi,
    Geniet nog maar van de laatste weken, t zal rap genoeg gedaan zijn! khoop voor jullie dat het daar gauw stopt met regenen! Hier giet het voor het ogenblik water... echt typisch Belgisch zomerweer é!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 30536

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: