Van alles te doen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Van alles te doen... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Van alles te doen...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

11 September 2007 | Thailand, Bangkok

Hieperdehoi
Hier ben ik alweer. De laatste 2 dagen hebben we allemaal last gehad van darm- en maagproblemen. Duidelijk in een fout restaurant gegeten waar we dus NOOIT meer gaan. Muriel heeft er het meeste last van. Toch heeft dit ons niet weerhouden om van allerlei dingen te doen. Gisteren zijn we tot leven gekomen rond een uur of 12. Dan hebben we op ons gemakje een ontbijtje genomen en onze kaartjes gestuurd en gepost. We hebben er zelfs fotobewijzen van. Nu hopen dat ze toekomen ook! Tegen een uurtje of drie vertrokken we naar China Town. De indrukken die we daar opdeden waren niet normaal. De indringende geuren, de drukte, de smalle straatjes, de brommertjes en karretjes die er rijden, de mensen die roepen en ga zo maar door. Heel bijzonder en uniek. Dit had ik nog nergens anders gezien. Ook daar lieten we ons natuurlijk weer gaan en deden we allerlei inkopen. Het was er dan ook spotgoedkoop. Ik heb er iets enorm schattigs gekocht voor het babytjes van mijn zus en Simon. Die avond goot het dat het geen naam had dus zijn we maar vroeg in ons bedje gekropen. Deze morgen moesten we trouwens om half 7 al op. We gingen op daguitstap naar Ayuttaya. Deze stad is heel lang de hoofdstad van Thailand geweest. Er staan daar dan ook prachtige ruines en enkele van die pareltjes zijn we gaan bezoeken. Ik vond ze erg indrukwekkend en ik had geluk dat er bijna geen enkele dezelfde in zat als diegene die ik tijdens mijn stageperiode heb bezocht. Bij een tempel, ergens hoog in een toren konden we Boeddha offeren. Daarvoor moesten we door een donker gangetje. Daarna mochten we bladgoud kleven en wierrook branden. Een heel bijzondere ervaring. Het was er wel als een saunake. De dag was dus erg bijzonder. Heel wat moois gezien. Als ik ooit de fotos op internet krijg dan zul je het zelf kunnen zien. Dat betekent dat ik inderdaad de fotos niet op internet krijg. Het internet trekt hier echt op niks!

Morgen blijven we nog een dagje in Bangkok en gaan we wat bezoekjes doen enzo. Morgenavond vertrekken we naar Koh Samui met de bus. We zouden daar overmorgen rond een uur of 10 smorgens aankomen. Ik zie die busrit niet zo goed zitten maar ja als je hier wat wilt zien dan moet het wel...

Snel meer.

  • 12 September 2007 - 05:57

    Ma En Pa:

    de tijd gaat snel gebruikt hem wel.Geniet er van

  • 12 September 2007 - 08:43

    Andere Ma En Pa :

    Wij zijn al blij dat we een verslag van jullie krijgen. De foto's kunnen we later nog altijd bewonderen.
    Profiteer van elk moment

  • 12 September 2007 - 17:35

    Zus:

    ben benieuwd naar mijn cadeautjes
    amuseer jullie daar nog
    doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 30533

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: