Aan de betere hand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu Aan de betere hand... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lies en Stefaan - WaarBenJij.nu

Aan de betere hand...

Door: Lies

Blijf op de hoogte en volg Lies en Stefaan

20 Augustus 2007 | Thailand, Bangkok

Hoi iedereen!
Hier ben ik alweer aangezien we eindelijk een redelijk tarief voor internet hebben gevonden waarbij ik tijd heb voor fotos hierop te plaatsen. Eerst en vooral, met Stefaan gaat het beter. We vermoeden dat het de combinatie van zware vermoeidheid is en iets slechts gegeten te hebben. Sinds we in ons mooi hotel zitten slapen we eindelijk wel. Gelukkig maar. De insomnia is voorbij... Voor het eerst deze nacht heb ik geslapen in plaats van overdag. We hebben ondertussen ook wat cultuur opgedaan. Naar verschillende tempels geweest in Bangkok en ook genoten van het mooie uitzicht vanop de golden mountain. Affain mooi... bangkok van bovenaf gezien ziet er echt niet zo mooi uit maar ja... Daarnaast hebben we vooral genoten van ons zwembad bij ons hotel. Het is op de bovenste verdieping dus ook daar heb je een uitzicht op bangkok met al zijn tempels. Vandaag zwommen we zelfs in een echte regenbui. Op den duur regende het wel wat te hard waardoor we uiteindelijk toch naar binnen zijn gegaan. Ik ben ondertussen een klein tomaatje... zelfs ingesmeerd verbrand ik verder. Gelukkig is het nog niet te pijnlijk maar niet leuk als je gewoon bent van niet gemakkelijk te verbranden.

Ondertussen heb ik al heel wat kleertje gekocht. Een daarvan is een rok waar ik behoorlijk trots op ben. Ben er helemaal weg van. Ook Stefaan is ondertussen aan zijn eerste inkopen begonnen. Net nog een typische broek vanuit het zuiden gekocht. In Belgie hebben ze dit nog niet vaak gezien.

Ondertussen is het mijn derde keer in Thailand en er zijn toch een aantal veranderingen. Ten eerste is het echt heel druk geworden. Het was altijd al druk maar mijn indruk is dat het nu nog meer is. Ten tweede zitten er dit jaar ongelooflijk veel Fransen, ook nieuw. Ten derde, het leven is hier wat duurder geworden. Pas op het is nog altijd goedkoop maar we merken vaak op in eetplaatsen waar we vorig jaar ook zaten dat het een bath of 10 duurder is geworden. Goedkoop internet in Bangkok is precies ook al niet meer te vinden.

Nog even dit, morgen komt Inge met een vriend aan. Zij is een meisje uit mijn klas creatieve therapie. Met hun zullen we dus afspreken en dat zal waarschijnlijk wel leuk worden. Belgen zijn hier trouwens weinig te bespeuren.

Voor onze fotos kan je nu gaan naar http://nijn1985.spaces.live.com/

Ze staan niet allemaal in juiste positie, mijn excuses daarvoor maar anders echt te weinig tijd. Verwater :-P
Dat was het dan of misschien moet ik nog even zeggen dat we onlangs de koning in het echt hebben gezien. Die van Thailand natuurlijk haha

Vele groetjes en tot binnenkort

  • 21 Augustus 2007 - 06:33

    Nefjoe:

    helaba gasten,

    geniet maar met volle teugen van de goede dingen des levens...
    enne nefjoe laat u maar goed in de watten leggen :p
    veel beterschap en stuur eens wat zon door, we zouden met z'n allen blij zijn :-)
    ik heb dit weekend 3-uren cross gereden en ben 2x over kop gegaan, maar zonder erg want ik kon gewoon verder rijden en ben niet gekwetst.

    liefs en tot in den draai xxx

  • 21 Augustus 2007 - 10:26

    Zus:

    hele fijne foto's. Toch wel een beetje jaloers. Geniet ervan...

  • 21 Augustus 2007 - 18:30

    David Uit Diepenbeek:

    Heel de familie Cambier volgt jullie nog steeds op de voet. Formidabele site! Tot mails!

  • 22 Augustus 2007 - 16:36

    Tim Sp:

    Prachtige foto's!!!
    Ge moet dit verpatsen aan een of ander reisbureau, zodat ze Tailand kunnen promoten. Ik zou alvast verkocht zijn.
    Ben dit jaat niet op vakantie geweest en als ik dat zie, begin ik al serieus spijt te krijgen.
    Nog veel plezier de volgende dagen en tot mails

  • 23 Augustus 2007 - 07:20

    Marc Flesch:

    Blij te horen dat onze Stefaan aan de betere hand is (t'is altijd iet als hij moet werken hé, ik ken dat )en op de foto aan het zwembad hangen maar donkere wolken zo te zien. Ik hoop dat het weer niet al te slecht is. Nog een dag of 12 en wij zijn ook weg. Dan ben ik toch wat in de buurt (vietnam en cambodja)
    In ieder geval, ammuseer jullie maar goed.

  • 23 Augustus 2007 - 10:16

    Kemland Eddy:

    Lies en Stefaan,

    Stefaan,t'is genen oproep van t'werk,de verplaatsingsvergoeding ligt hier een beetje te hoog.Aan de foto's en mails kan ik zien dat jullie je fantastisch amuseren.Geniet alvast van jullie welverdiende vankantie.

    Tot later,je baasje

  • 25 Augustus 2007 - 19:59

    Paul Alix:

    Fantastisch wat jullie twee presteren.
    Ben toch ook een beetje jaloers.
    Die Lies ziet er een toffe uit.
    ik probeer de reis van hieruit een beetje te volgen,zo ben ik ook een beetje op vakantie.
    Lies en Stefaan,geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lies en Stefaan

Wij gaan terug naar Thailand! Lies gaat reeds voor de derde keer, Stefaan voor de tweede keer. We zullen er bijna twee maanden vertoeven en er vooral van alles uitspoken... Wat? Dat lees je hier... Dikke zoen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 30534

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: